XXIV Jornades del centre d’estudis molletans

del 14 al 23 de març de 2023

ACTIVITAT

Coincidint amb l’Any Abelló, el Centre d’Estudis Molletans de l’Ajuntament de Mollet del Vallès dedicarà les seves XXIV Jornades al polifacètic pintor i col·leccionista d’art molletà sota el títol Any Abelló. Centenari del naixement del pintor i col·leccionista molletà.

Aquestes jornades formen part del seguit d’activitats adreçades a tots els públics que l’Ajuntament de Mollet del Vallès, mitjançant la Fundació Municipal Joan Abelló, ha organitzat al llarg d’aquest any per commemorar aquest centenari, reivindicar la figura de l’artista i fer encara més extensible la seva obra.

Programació:
DIMARTS 14/ 18 h:  El record dels amics. LLoc: Museu Abelló
DIJOUS 16/ 18 h:  El personatge. LLoc: CC. La Marineta
DIUMENGE 19/ 11 h:  El Mollet d’Abelló. Passejada guiada per la ciutat.
DIMARTS 21/ 18 h:  L’artista. LLoc: CC. La Marineta
DIJOUS 23/ 18 h:  El col·leccionista. LLoc: Museu Abelló
DIUMENGE 26/ 10 h:  Les interioritats del Museu i la Casa del Pintor. LLoc: Museu Abelló

La recerca feta per aquestes jornades es recollirà en un volum de la col·lecció Vicenç Plantada del Centre d’Estudis Molletans